Två fullspäckade dagar...

Igår började jag dagen med en löprunda och avslutade med spänstträning, jätte härligt. Därefter blev det dusch och sen iväg till jobbet. Där blev det en svettig dag i regnskogen innan vi hade utbildning av den nya utställningen TILT, som ingen vet varför den heter så, men den är väldigt häftig och handlar om hjärnan iaf.
När det var slut så var vi fem stycken som gick till Heaven och drack öl. Var hemma vid halv ett och somnade som en stock.

Idag vaknade jag inte förrän 10.50 och precis efter att jag fått på mig träningskläder så frågar Annielle om jag vill jobba och det ville jag så det var bara att byta om igen. Hann iaf göra en rejäl frukost med stekt ägg på mackorna och en stor tallrik flingor, bara för att jag skulle hålla mig ordentligt mätt tills lunchen. Efter jobbet så jobbade jag på ett Arr så istället för att komma hem vid halv sju så var jag hemma för bara 10minuter sen. Men det blir goa pengar!

Nu sitter jag och kollar på Berg flyttar in, lite skoj faktiskt. Det blir iaf en tidig kväll för jag jobbar 9-12 imorgon på invigningen av den nya utställningen, ska bli roligt. Därefter blir det hem och ta det lugnt ett tag innan jag åker till gymmet och sen till träningen.

Men nu.. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0