Väldigt väldigt trött..

Jösses vilken dag det har varit idag..
Började morgonen med en tallrik gröt innan jag promenixade mina fem minuter till skolan (ner för alla jobbiga trappor som jag förövrigt ska löpträna i morgon). De första timmarna av dagen (8-12) hade jag intro i prototyplabbet där vi fick svetsa, såga, borra och svarva i stora läskiga maskiner, jag gillade träverkstan bäst!
Sedan satt vi en stund i gruppen och sållade bra idéer till vårat projekt innan det vart gratis lunch och sektionsmöte.

Eftermiddagen fortsatte sedan med matte föreläsning följt av matte övning. Efter att skolan slutade 17.00 blev det ytterligare lite gratis mat och sektionsmötet fortsatte. Sedan satt vi i bulten och pluggade till halv 9 innan det bar av hemmåt.

Satt i 40 minuter och snackade med Marcus via skype och passade på att göra en smothie i min nya blender innan jag fortsatte plugga lite formler inför morgondagens dugga.
Nu ska jag däremot göra mig i ordning och sova!!

Imorgon är det en lång skoldag, lite träning och en vända till affären som gäller! godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0