Vrid, slicka och doppa

Gårdagskvällen var lyckad och vi var inte hemma förrän halv 3 i natt, det kändes när jag gick upp vid 10 för att åka och jobba men jag lyckades hålla mig vaken hela dagen.
När jag kom hem för en stund sen hade jag även handlat mat, duktigt må jag säga. När jag kom innanför dörren fick jag även ett ryck och dammsög hela lägenheten, torkade av i köket och körde igång en illaluktande diskmaskin.

Nu sitter jag i soffan och kollar på "Ensam mamma söker" och väntar på att en film ska börja, nämligen "Jakten på Lycka", den ska tydligen vara väldigt bra så vi får väl se.


Imorgon gör jag min sista dag som student vid Maskinteknik, jag är äntligen bestlutat att jag inte vill plåga mig mer bara för en utbildnings skull och på tisdag jobbar jag, så det verkar lösa sig bra det här.

(btw, rubriken är tagen från en tv-reklam om kakor, men kan misstolkas rätt rejält)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0