wow wow yeah yeah

Idag har det varit en såndär dag när jag nästan mår som bäst. Först några timmar på jobbet med härliga arbetskamrater, sedan lunch i personalrummet och massa tjöt, sedan en snabb vända på stan för att kika lite, sedan hem till lägenheten och äta god mat. Därefter vidare till gymmet för att bättra på styrkan i benen och kvällen avslutades i heidhallen, där jag trivs som bäst, i handbollsmålet.

När jag kom hem var jag svinhungrig och åt goda makrillsmackor och smoothie, nu sitter jag nyduschad i soffan och kollar på utrösningen i idol, snackar med Marcus oxå. Ska upp och hälsa på honom nästa vecka, skoooj!

Snart är det sängen för imorgon åker jag hem till KBA för en fika med Sandra och en stund hemma innan kvällen avslutas med match i Partillebo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0