Chalmerist- javisst!!

I tisdags tog jag första steget mot vuxenlivet, jag började på Chalmers för att studera till Byggingenjör de kommande tre åren, så nu vet alla vart ni hittar mig framöver. Efter första veckan och en massa nollning så är jag väldigt sliten men otroligt nöjd med att gå på Chalmers blåaste sektion. Efter att ha fått massa info om kommande kurser, ha börjat en byggkurs och vart på studiebesök på byggarbetsplatser så känns det riktigt bra, det här är vad jag vill syssla med när jag blir stor!

Imorgon börjar vecka två och det är bara på't igen, ser fram emot detta!

Idag har jag jobbat, idiotiskt nog, hade nog behövt lite mer sömn efter gårdagens partaj, men men festen var grym och jobbet var lugnt idag så.

Nej nu blir det bara osammanhängade så jag återgår till filmen.
Hejsvej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0