en ledig dag med massa mys..

Idag har jag varit ledig (igen), denna veckan är en sån vecka där jag är typ helt ledig. Jobbade iof igår men avslutade kvällen i soffläge hos Kristofer. Kollade på nån skum japansk film som hette Death note. Egentligen ganska bra men de animerade dödsgudarna i filmen såg ut som jokerns (i batman) kusiner och inte alls skräckinjagande som jag hoppades vilket störde mig. Annars var filmen bra även om den var på det knasiga språket japanska.

Imorse vaknade jag upp hos Kristofer och vi ägnade morgonen åt att mysa i soffan och kolla på Death note 2, som var typ likadan som den första men ändå ganska okej. Sen blev det dusch och hemfärd för att hinna käka lunch innan det blev en jättemysig eftermiddagsfika med världens bästa Sandra på Espresso house. Vi bestämde också att det blir utgång med middag på resturang på fredag, härligt!

Nu sitter jag hemma i köket och har precis målat naglarna, testade det där graffiti nails från isadora och det är verkligen as coolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0