ensam hemma

I morse (förmiddags) körde jag min kära familj till bussen som tar dem till Österrike och en vecka i alperna vilket innebär att jag lämnats ensam hemma. Känns skumt att vara ensam hemma i över en vecka i det här stora huset men jag ska väl överleva det också.

Efter att jag lämnats hemma av familjen drog jag till gymmet och körde ett rehab/armar/axlar/mage-pass, det var skönt, kändes bra också. När jag kom hem igen blev det ett mellanmål och sen hamnade jag framför datorn såklart. För en stund sedan såg jag Alice i Underlandet och jag älskade den (precis som alla andra Tim Burton filmer) och så mycket mer har jag faktiskt inte gjort idag.

Ikväll blir det tv-kväll med let's dance och säkert någon film jag redan har sett, ensam såklart, buhuuu..

Imorgon och fem dagar framöver är det jobb på heltid som gäller, samt träningar och även ett besök hos Niclaes som får äran att rätta till min rygg lite.

Nu skall jag återgå till bachelor, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0