bra dagar

I Fredags blev det en grym utgång med Sandra, vi började kvällen på Tio Peppe med pizza och vin (lite speciell kombo men gott vare) Sedan vidare in till stan där enda målet var Avenyn, så det blev efter lite velande Bryggeriet av någon anledning. Vi dansade, sjöng och hade väldigt roligt fram tills att Sandras klack brakade sönder under mig (vi bytte skor under kvällen) och eftersom jag känner världens bästa Kristofer så fick vi krascha i hans säng medans den gentlemannen sov på soffan så vi slapp försöka hinna med nattens sista tåg. Väldigt snällt av honom.

När vi kom hem igen på lördagen så blev det en väldigt lugn dag, fick hela familjen att se Bortspolad tillsammans med mig, väldigt mysig film som jag och pappa velat se väldigt länge.

Blev även en tidig kväll eftersom Söndagen bestod av match. Hemmamatch mot Brukspöjkera som slutade med två poäng till oss, väldigt bra.
Söndagskvällen spenderades i goda vänners sällskap, dvs Sandra och några från jobbet, vi bastade, badade och lirade lite musik. Var hemma ganska sent, typ halv ett.

Igår var jag ledig hela dagen och gjorde inte allt för många knop, kollade på Hajar som hajar bara, men det blev en go träning med a-laget medans mina grymma b-lagsbrudar var och tog 2poäng mot serieledarna Skara, så gött! Pratade även med Mia om min axel och det verkar vara bicepssenan som är uttöjd, så det blir rehab och så får vi se vad som händer.

Idag har jag lagat god mat åt mig själv, stått en bra stund i tvättstugan och även gymmat. Allt detta hann jag med innan jag åkte till jobbet, skulle egentligen inte ha jobbat idag men där hamnade jag ändå, väldigt skönt att jobba lite!


NU skall jag återgå till TVn.
Imorgon är det gameday i Trollhättan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0