Gött häng..

Min vecka är inget vidare spännande mer än alla unika möten på jobbet varje dag så inget att uppdatera er om egentligen. Har målat lite ansikten på jobbet i helgen och jag tycker det är jätte kul. Men det var inte riktigt det jag skulle berätta om nu...

Jag tänkte mest uppdatera angående gårdagskvällen goa häng med uni-folket på jobbet. Efter jobbet hängde vi kvar tills alla slutat och gick och köpte pizza/thai och sedan tillbaks till jobbet för att käka, kolla på dåliga klipp som "vad tyst det blev", "fat people falling" och massa annat skit som speciellt John älskade. Oj som han skrattade, han var mer underhållande än själva klippen.
Efter lite film och käk blev det lite sällskapsspel i form av "vem vill bli miljonär", ganska kul faktiskt. Var hemma tidigt, runt elva nån gång och det blev direkt i säng (efter att ha kokat ris till matlådor) för att ladda om till en ny dag.

Efter jobbet så blev det idag direkt hem för att ta det lugnt och kolla tv. Gjorde även 400 situps, har fått ett ryck nu igen, haha.

Imorgon startar dagen tidigt, nämligen med ett besök hos osteopaten kl 8.00, därefter blir det jobb och träning.

Nu skall jag återgå till filmen "Catch and release", tjofräs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0