Har en go känsla nu

Just nu har jag en ruskigt go känsla i kroppen, så många härliga ljuspunker jag tar del av just nu och mycket rolig som ligger framför mig. Handbollen går bra med mycket speltid närmast på söndag mot Brukspöjkera, Mitt jobb är världens bästa och jag har helt fantastiska kollegor, Jag och Sandra har börjat umgås mer och mer igen efter lite sisådär med tid och sånt, sedan åker vi till London om 2 månader och det är något som skall bli så awesooome! Jag bara njuter av tillvaron och inget skall få förstöra för mig just nu, så härligt!

Imorgon väntar jobb 14-18.15 och därefter hem för att snygga till sig och vidare till tio peppe där det blir middag med Sandra innan vi går ut och skakar rumpa i gbg. Grym kväll helt enkelt! Lördag blir en ledig och lugn dag inför söndagens gameday och på kvällen blir det häng hos Albin.

Nu skall jag förresten fortsätta "plåga" mig igenom den gamla James bond rullen "Live and let die" som inte alls är särskillt bra, allt är så överdrivet och likadant som alla andra gamla bond-filmer, den här är från -73 så ni kan ju tänka er vilka specialeffekter och annat som visas. Men nått som är bättre är det iof inte på TV så här sitter jag med mina föräldrar och kollar på 007.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0