huset fullt igen..

Nu har jag jobbat ordentligt i 8 dagar och mitt huvud börjar faktiskt ta slut. Idag har jag målat väldigt många ungar i ansiktet, massvis med tigrar, lejon och fjärilar. Roligt men slitigt.

Igår började dagen väldigt bra, nämligen i en väldigt varm famn, myspys. Därefter fortsatte dagen med ett antal timmars jobb för att sedan avslutas med ett spännande derby i heidhhallen, mot Sävehof som slutade oavgjort, ruskigt surt eftersom det verkligen kändes som om vi hade övertaget större delen av matchen, men men så kan det vara, är nöjd över mitt inhopp iaf.

Idag var det sista arbetsdagen för några dagar och imorgon gör jag a-lagsdebut mot H43 på bortaplan, ska bli så grymt spännande att få vara med på rikigt. nu låter jag som ett litet barn men det är en speciell känsla att få vara med i a-laget.

Nu kollar jag på glee och snart är det dags för käk och lite melodifestival...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0