2011

Idag är det andra januari och jag gör 2011års första inlägg efter fullspäckade dagar med jobb, nyårsfirande och myskväll...

Nyårsafton bestod av jobb till 19.15, sen blev det dusch, käk och chillande med Anna och Kita. Vi var på jobbet och spelade ett egengjort twister, snackade massvis med skit och drack persikacider. Vid halv 12 så drog vi till tabla och festade, väldigt kul måste jag säga även om 90-talsdansen var det som dominerade dansgolvet. Drack gott, kollade fyrverkerier och skrattade en massa. En helt lagom nyår som avslutades strax innan två då det var dags att ta sig hem och ladda om inför jobb.

Igår jobbade jag och sen blev det myskväll hos Kristofer med honom och Kita, vi åt pizza och kollade film, en väldigt go kväll med en ganska tidig sänggång. Sov som en stock hela natten och fick tillochmed Kristofer att komma försent till jobbet imorse...

Nu är jag hemma och tillbringar kvällen framför tvn, väldigt skönt, ska ta igen mig i två dagar nu och sen är det jobb som gäller igen, Imorgon är det även årets första handbollsträning, som jag längtat efter sen uppehållet började typ.



Förresten så fyller jag vuxen imorgon, wohoo, firas med middag på HD med familjen och sen träning, nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0