en helt underbar sovmorgon

åååh, idag har jag haft min första riktiga sovmorgon på tre veckor, så skönt. vaknade vid halv 12 idag efter elva timmars sömn och det är nog ett nytt rekord, jösses vad det var behövligt.

Nu, två timmar senare så sitter jag i soffan och pysslar, ska städa toaletten sen, och borde verkligen börja plugga på högskoleprovet, men det blir en annan dag, ska nog kolla upp vart det är lättast att hitta bra övningsprov iaf.

Har även fortsatt pyssla med min receptbok, den blir så himla fin!

Igår vart det bortamatch mot skövde och det blev tyvärr en förlust med 4 bollar, men jag måste ju erkänna att jag iaf är nöjd med min insatts, 54,7% i räddningar efter 45min spel och sista kvarten stod Emma och gjorde ett väldigt bra inhopp! Denna prestation gjorde vi med 3 spelare borta så nu är det bara ta tag i det och spela bättre på tisdag då vi möter kropps..

Ikväll är det träning, men tills dess blir det deg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0