fullspäckat schema

Jösses vilken hektisk dag jag haft på jobbet, sex bubbelshower med Tom Noddy, vilket innebar ingen vila. Det var jättekul men stressigt eftersom jag var helt ensam med att lösa både insläpp/utsläpp, tidschemat, översättning och allt annat runt omkring. Fick tillochmed jobba över 1,5 timme för att kunna göra sista showen.

När jag kom hem så blev det semla och myskväll i soffan med resten av familjen och nu är precis fångarna på fortet slut och jag mumsar choklad. Tänkte förresten på att de tävlande i fångarna på fortet idag var otroligt korkade, blir så frustrerad på sånt, men men, inte mitt problem.

Nu ska jag återgå till TVn och kolla America's sweethearts och chokladen såklart..

Förresten Kim Ekdahl Du Rietz är kung i svenskalandslaget!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0