Hanging out with the bubbleman

Idag har jag jobbat min åttonde dag i rad idag och jag har gjort en riktigt rolig sak, nämligen översatt Tom Noddys bubbelshow inför publik, det var nervöst men det gick bra ändå, fick bra feedback efter så.
Tom Noddy är förövrigt en grymt kul snubbe, väldigt flummig och glad hela tiden. Och otroligt rolig att sitta och snacka med, han ligger inne med otroliga historier om såpbubblor och all den vetenskap som faktiskt finns bakom.

Efter att ha översatt showen fortsatte dagen i bubblornas tecken med bubbelmixtillverkning och såpbubbleverkstad, och det blev riktigt snorhalt efter en stund så jag halkade runt på kalejdo fram till 16:30 innan det blev dags att åka hem.

När jag kom hem igen blev det en lite stund att varva ner på innan jag åkte till gymmet och körde en timmes tempopass på spinningcykeln, det var grymt skönt och mitt ömma lår mår bättre nu så förhoppningsvis släpper det tills träningen imorgon. Förövrigt så var detta mitt tredje gympass den här veckan och jag älskar det, så härligt med träning.

Imorgon är jag ledig från jobbet och ska nog ta en promenad till Kungsmässan och kolla lite, sen blir det handbollsträning på kvällen och dags att börja tagga inför fredagens match. Sen består resten av veckan av jobb, som vanligt.

Nu ska jag fortsätta kolla film, tjofräs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0