Lekdejt

Idag har jag haft lekdejt på Sandra hela dagen, väldigt roligt. Vi började dagen på gymmet där jag körde ett konditionspass och ett jobbigt pass för benen. Sedan blev det dusch och en häftig diskussion om vad vi skulle äta, det är illa när vi båda är dödshungriga och inget duger, men till slut hamnade vi på Nello på Kungsmässan där jag åt pasta och Sandra pizza, vi avslutade måltiden med varsin brownie och gick en sväng och kollade lite i affärer innan vi åkte hem till mig och landade i soffan helt utmattade...

När Sandra skulle bli hämtad av Maria så hade hon blivit bortglömd, inte så förvånande men tillslut kom Maria ändå.
Nu sitter jag och kollar tv och tänker inte göra allt för mkt mer ikväll för imorgon är det jobb som gäller, gött gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0