Mysig födelsedag

Min födelsedag har varit väldigt mysig och jag började dagen med att sova till halv elva, något som sällan händer när jag fyller år eftersom jag vanligtvis vaknar tidigt och vrider mig tills familjen kommer och sjunger för mig. Men inte idag, ingen kom ju ändå och sjöng tidigt eftersom det bara var jag och Filip hemma när jag vaknade.

Efter en helt vanlig frukost fick jag ett par nya värmebralls att ha när jag lirar boll och den absolut sista delen i min servis som jag fått samla på sedan jag föddes, en liten del från mormor och morfar i 20år är inte illa pinkat och nu har jag en hel matservis och en hel kaffeservis som är jätte fin!

När pappa kom hem strax efter två så åt vi tårta och jag fick fler presenter, en superfin klocka från esprit av mamma och pappa och största överraskningen som var ett par örhängen från Rock by Sweden av Filip, sååå läckra, dom kommer användas flitigt!

Sen vilade vi magarna lite innan vi åkte in till Hard Rock för att käka massvis med mat, ååh så gott det var, ribbsen var fantastiska och magen blev proppfull. Sen till efterrätt blev det ett handbollspass i Heidhallen, äntligen igång igen!

Nu är jag nyduschad och ska nog faktiskt sova snart, imorgon blir det gym och dejt med Sandra! Tjofräs





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0