På jobbet

Nu har jag precis avslutat min femte arbetsdag den här veckan, nice! Ikväll blir det film och chill hemma hos Kristofer och imorgon är jag faktiskt ledig.

Har inte suttit vid datorn sådär jätte mycket den här veckan och egentligen har det inte hänt något värt att berätta om heller.
Förlorade bortamatchen mot Kropps i tisdags dock, men jag är nöjd med min insatts och 54% i räddningar. Det är väl det enda den här veckan. Jobb och träningar har dominerat och det är så det ska vara.



Förövrigt så har vi disskuterat det här med blöjbyte och amning in public på jobbet idag och vad jag inte kan förstå är hur man mitt i en utställning med massvis av människor runt omkring sig kan välja att byta bajsblöjor på sina barn, alltså blotta hela sin unge eller slänga fram en tutte och amma helt öppet. Det är så vidrigt och respektlöst mot andra gäster och även mot oss som jobbar. Det finns avskilda platser och skötrum men svaret man får när man påpekar detta är "men det går så bra här". Vad tänker dom med?
SKÄRPNING ALLA SMÅBARNSFÖRÄLDRAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0