superfin i håret

Igår var jag hos Jessica och fixade håret, var så oerhört trött på mitt mörka hår så nu är det blont och fint igen, nyklippt är det också, så härligt och snyggt är det!

Förövrigt igår så gjorde jag inte mycket, kollade såklart på handbollen men som väntat så förlorade Sverige sin semi mot Frankrike och imorgon väntar bronsmatch mot Spanien som jag tyvärr missar eftersom jag jobbar.

Idag har jag jobbat och tyvärr frusit större delen av dagen eftersom jag ståt på VV, där det inte är allt för skönt såhär års även om man har mkt kläder på sig.
På vägen hem från jobbet köpte jag godis och när jag landade i soffan så blev det toast och shrek med brorsan. En sak jag kom att tänka på när jag såg filmen var hur lyckades åsnan göra en drake på smällen? Den som kommer på svaret ja den är sjukt kreativ eller smart eller nått.

Nu skall jag återgå till finalen av fångarna på fortet.. tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0