working hard

Igår efter jobbet hade jag och Sandra en mysig filmkväll med inception och SAC2, det var skönt att bara ligga i soffan och mysa även om tv'n ibland överröstades av brorsans förkrök, men så är det ibland.

Idag har jag jobbat igen, frusit sådär gött på VV hela förmiddagen och eftermiddagen spenderades på Explora. Nått som var förvånande idag är att tåget faktiskt har varit nästan i tid båda gångerna, skräll!

När jag kom hem igen ställde jag mig i köket och gjorde två matlådor med kryddig köttfärssås och ris som skall avnjutas under de två kommande dagarna på jobbet. Därefter fortsatte jag i matens tecken och gjorde pannkakor till mig, Filip och Jonathan, så duktig är jag! "Jag kan när jag vill" är ett bra mening för det.

Nu har jag precis målat mina naglar alldeles illgröna och sitter och kollar på dumpad, ska nog gå och lägga mig nu så att jag orkar med morgondagen med jobb och gathering...

Good night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0