Många bollar i luften..

Ja jösses vad mycket jag vill hinna med i sommar (innan jag kanske ska sätta mig i skolbänken i några år).Förutom jobb på heltid och en hel hög med träningar så ska jag tälta på fredag-lördag med mina goa,glada kollegor.
Sen vill jag gå på Harry Potter nästa vecka och hinna med ett besök på Nordens Ark och titta på Sannas fina rovdjur nån gång i sommar, sen vill jag även försöka komma iväg till Resö en gång till, och så ska vi ha kräftskiva med jobbet nån gång i augusti, tiden räcker inte till... buhuuu.

Imorgon startar jag iaf dagen med en liten fartlek, får se hur detta går, sen blir det jobb till sena kvällen oxå, måste försöka hitta en present till lillebror innan lördag då han fyller år, waaah, lite fler timmar på dygnet tack?!

Jag och Filip, skagen 2006


2007, Filip i en väldigt speciell frill


SÅHÄR snygga var vi 2008


2010 var vi sommarfina, och lillebror vart inte så liten längre.

Nostalgi, ganska stora förändringar från 2006 iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0