where all ends..

Tänk att på onsdag når ett tio år långt äventyr sitt slut..
Visst låter det hemskt. Men så är det, inget varar för evigt, inte ens Harry Potter.
Sista filmen har premiär och som sådär lite lagom fan som jag är tycker jag faktiskt det är sorligt. Efter att slaviskt ha slukat böckerna, en efter en (första boken fick jag tillochmed högläst för mig för att jag var för liten för att orka läsa den själv) och ha sett alla filmer mer än en gång så är det dags att säga hejdå, även om filmerna och böckerna alltid går att ge sig in i minst en gång till så är det slut här, det kommer inget mer nu...


Kanske ska man bli trollkarl i nästa liv och inte avatar.. hmm hogwarts hade vart rätt häftigt att uppleva, i fantasins värld är inget omöjligt, inte ens när man räknas som vuxen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0