studentfirande, sommarväder och jobb

I onsdags firade världens bästa bror att han tagit studenten och det var grymt att se honom så glad om man jämför med den stressade Filip som han varit de senaste veckorna när alla de sista arbetena skulle lämnas in. Han fick i vilket fall en väldigt lyckad student med sol och lagom varmt. Jag avslutade studentdagen med 3st 1km intervaller och handbollsträning, väldigt skönt om jag får säga det själv..

I torsdags fick jag besök av en otroligt efterlängtad vän, nämligen Andreas som efter ytterligare ett år i USA är hemma och hälsar på. Fick hjälpa honom att plugga till det nationellaprovet i matte B och han klarade det tack vare min hjälp så nu är jag en ängel och han skyldig mig en middag, bra deal måste jag säga!

Just nu är jag förövrigt väldigt sliten av att jobba så mycket, dvs tre lediga dagar på 3 veckor, men det blir ett rejält cashiiin när lönen kommer sen. Har fyra dagar kvar innan jag är ledig på riktigt, ganska skönt!

och till sist så avslutas inlägget med...
Om en vecka, på lördag den 11 juni så fyller min kära pappa 50år och det firas med ett rejält partaj med en massa vänner till mina päron. Jag, Filip och våra kompisar skall vara servicepersonal, vilket innebär att vi också får vara med på ett hörn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0