Cred till Anton Hysén

De två senaste dagarna har det varit en hel del snack om homosexuella fotbollsspelare och "att det inte finns några". Men då steg Anton Hysén fram och berättade om sin sexuella läggning och bara för att han är bög så är han inte en sämre fotbollsspelare, grymt modig kille!

Jag förstår inte hur folk kunnat möta hans uttalande med hat, sånt blir jag förbannad på, vem han älskar har inget att göra med hur han presterar på plan och hur han är som människa, fy på er som inte kan hantera människor som inte lever inom era ramar!

Aja, hoppas detta är en början på något bra!

Igår förresten så var jag i stan med Sandra, Christoffer och Jim, vi fikade och tog ett spontant biobesök. Vi såg Min låtsasfru och trots den dåliga kritiken den fått så var den grym, så mycket som vi skrattade åt alla klockrena skämt och kommentarer, as bra! Ganska förutsägbar precis som alla andra komedier men den var söt och rolig! wohoo!

Idag har jag vart i full gång sedan klockan nio. Ett två timmars gympass inkusive 30min löpning. När jag kom hem bakade jag kladdkakemuffins åt pappa som han ska ha med till jobbet, sedan åt jag mat, diskade, plockade ur diskmaskinen, hängde tvätt och plockade ner spikar och dyligt från väggarna i köket och hallen. Nu har jag satt mig ner och chillar framför datorn. Solen tittar fram lite lätt nu också, det gillar jag!

Tjofräs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0