just the way you are

Update från helgens roligheter..

I Fredags vart det en härlig myskväll hos Kristofer, vi lagade mat tillsammans och såg på Quentin Tarantino filmer, väldigt gott, tills Kristofer somnade i soffan, då försvann mitt sällskap och jag la mig och sov jag också.

I Lördags spelade jag match, säsongens sista, mot Kortedala på hemmaplan. För min del så började inte matchen så bra men jag lyckades jobba mig in i den och kunde iaf avsluta säsongen godkänt. När slutsignalen gick stod det 32-21 på tavlan och det innebar ju två poäng till oss och vi avslutade serien på bästa sätt och placerade oss som 3a med minst insläppta mål i hela serien, bra jobbat brudar!

Efter våran match spelade damerna, så det blev att stanna kvar i hallen och titta såklart. Efter den matchen som damerna vann blev det lagmiddag/fest som var grym och avslutades med utgång för några av oss. Var hemma fyra på söndagmorgon och sov till 12 på dan.

I Söndags blev det återigen lite handboll, eftermiddagen spenderades i hh där herrarna mötte HalmstadHP och efter spelade dam-juniorerna seriefinal mot Hissingen. Herrarna vann sin match och junisarna förlorade. Passade även på att prata med Pedda som jag inte träffat på över 3 år typ. Sen vart det hem och slockna i sängen.

Idag har jag jobbat 9:45-16:15, och sen träning....

Nu är det däremot dags för sängen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0