Konstnär på låtsas

Igår kom årets hemuppgift för arkitekturutbildningen ut på internet och årets uppgift låter klart mycket roligare än förra årets, men det kommer bli grymt mycket jobb. Har iaf läst igenom uppgiften och det är dags att spåna idéer för att såsmåningom börja rita på riktigt. Får hoppas att det går bättre i år, det är värt ett försök iaf.

Förutom att leka konstnär i några veckor så jobbar jag som vanligt och tränar, säsongens sista match på lördag, mot Kortedala, som avgör om vi blir trea eller fyra i serien. Så det gäller att vara på topp då! Ska såklart fortsätta med mitt pluggande till högskoleprovet men inte idag.

Idag ska jag fortsätta läsa igenom all fakta om ormar som jag fick på inskolningen igår och sedan iväg och jobba några timmar...

Tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0