Monsterförkyld !!!

Nu har jag varit monsterförkyld i två dagar, även om det började redan förra veckan, men det är fruktansvärt hur jobbigt det är att vara sjuk, jag klättrar på väggarna efter några timmar, kan inte träna och inte träffa folk. Det är hemskt! Men imorgon så friskförklarar jag mig för iaf människomöten men träning får nog vänta tills jag slutar hosta.

Förresten så skämde jag bort mig lite i söndags när jag införskaffade ett par nya converse, helvita och asgoa! Och även ett par svarta jeans från Levi's...
Fick även köpt en present till mig själv för pengarna jag fick i present av släkten, så om någon av er läser detta så har jag inhandlat en jättefin skål, eller som mamma kallar det,vas. Och ytterligare ett bestickset! Tackar.

Nu skall jag återgå till fb-chatten en stund innan jag ska sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0