Vad har hänt sen senast?

Jo det ska jag berätta nu...

Jag var sjuk tills i söndags, eller jag valde själv att friskförklara mig då iaf, även om förkyldningen fortfarande hänger med till viss del, jag har ju iaf börjat träna igen! Lovely, även om handbollsträningarna är över för den här säsongen.

Jag jobbade (lör-sön) på TUR-mässan som hölls på svenska mässan, där jag minglade runt i Göteborgsmontern och bjöd modiga besökare på rostade syrsor och var allmänt trevlig.

Damerna har åkt ur slutspelet efter tredje förlusten mot Skövde, tråkigt tråkigt, men en fjärdeplats i serien ska man vara ruskigt stolt över! Det är bara att ta nya tag inför nästa säsong, och om några veckor drar försäsongen igång med nya tränare och det ska bli grymt kul.

Jag spelade biljard, dart och lekte jag har aldrig med mina härliga arbetskamrater i över fem timmar på biljardpalatset i söndagskväll, missade sista tåget och sov hos Kristofer, suprise!

Nått mer intressant har jag inte att dela med mig av just nu..  Taggar inför högskoleprovet på lördag och ännu mer inför London om en vecka!!
Idag har jag förövrigt gjort ett fint pärlarmband/halsband till min kära mor, väldigt kreativt av mig måste jag säga!

Nej nu kommer jag inte på nått mer, tjofräs ät gräs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0