Jobba jobba jobba...

Jösses som jag jobbar just nu, tre lediga dagar på tre veckor känns sådär egentligen men det ger ju klirr i kassan och det är faktiskt kul att jobba, så jag lider väl inte mer än att jag missar lite löpträningar med laget. Så just nu pendlar jag mellan jobb och träning typ, roligt men utmattande...

Helgen som passerade spenderades på jobbet och i Lördags hände det roliga saker hela tiden, inte nog med att det var över 3000 gäster i huset så hittade jag en förrymd musunge i en låda med syrsor. Den lilla rackaren hade alltså rymt ifrån sin bur tsm med två syskon och befann sig på helt fel ställe, men hon var så fantastiskt söt så det gjorde inget. Min kollega Sanna som hjälpte till att jaga ikapp rymlingarna blev även biten av en av våra blodiglar, det blödde som satan resten av dagen, prova inte det ni som får möjlighet för det blöder i upp till 15timmar efteråt. Resten av min lördag passerade som ett jas-plan och jag kommer knappt ihåg vad som hände i söndags heller.

Imorgon är jag faktiskt ledig och ska fira min älskade brors student, wohooo!! Hela hans klass kommer hit klockan sju imorgonbitti och ska ha champangefrukost och senare på dagen så är det såklart utspring och mottagning med släkt och vänner. Jag ska även hinna fara runt till Filips kompisar och uppvakta dom åt honom och på kvällen är det träning..


Nu ska jag nog tvätta mina fötter som luktar typ som svettiga knäskydd (inte så gott alltså) och sedan krypa ner i sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0