Valborg

Just nu präglas mitt liv av enorma mängder jobb och gott häng med kollegor samt träningar, och i morgon börjar även försäsongen med laget... därav inget bloggande!

I veckan som gick jobbades det en hel del, men även ett härligt besök på amundön gjordes, som innehöll allt utom målet, huggormar. Detta besök gjordes med mina otroligt underbara kollegor som jag även spenderade valborgsmässoafton med!

Efter jobbet blev det gott käk med Heidi och Erika ute i solen, därefter mötte vi Mehdi, David och Kristofer och spelade lite fotboll och chillade i solen. När mörkret la sig bestämde vi oss för att gå till jobbet och hänga där(världens bästa jobb som man kan hänga på när man vill, även mitt i natten), det hela slutade med sackosäckskrig, inte nudda mark i jobbis(typ barnensvärld) och film, allt detta gjordes utan en droppe alkohol, så jävla kul har jag med mina kollegor. Grym kväll med grymma människor helt enkelt! Var hemma vid tre och slocknade direkt.

Klockan åtta imorse ringde klockan och ännu en dag på jobbet väntade...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0